arrrrrrrrrrgh

JAG BLIR GALEN. Jag är redan stressad över att allt ska vara rätt och så tills nästa torsdag då jag ska till ambassaden. I måndags ringde jag till skatteverket och beställde Personbevis- 120, alla relationer. Idag fick jag brev från skatteverket. MED FEL JÄVLA PERSONBEVIS. Jag blir så aaaarg. Nu är jag orolig att jag inte kommer att hinna att få det innan torsdag, och jag KAN INTE ta ledigt från jobbet en hel dag till. Jag ringde till skatteverket och skulle fråga dom om det var rätt papper och varför det inte var någon underskrift, jag ringde 16.01. Gissa när dom stängde?!

16.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag har i alla fall fått pappret från polisen och det är rätt och jag ska bara betala 20 kronor till då jag hade ett gammalt papper och priset har tydligen höjts till 192 istället för 172. Men det är ju inga problem. Dessutom ska det här pappret "bara" in till förmedlingen. Det är bara det där pappret från skatteverket kvar som jag MÅSTE ha med mig till ambassaden också. Fan.


Inget citat/fin mening idag. Jag är för irriterad för det.
Angelica

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du inte är en forum person så skulle jag bli mycket glad ifall du kunde stödja mig ändå genom att klicka på facebook like och/eller google+ knappen i modeforumet. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-14 @ 08:52:26
URL: http://forum.modekampanj.com

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0