ever thine, ever mine, ever ours.

Hej!
Nu har jag einte skrivit på ett tag, men jag har i alla fall funderat på bloggen igen. grejen nu är att jag aldrig har på datorn längre. Allt går ju att göra med iphonen och det är inte ens jobbigt. eller.. man vänjer sig väl kanske vid den lilla skärmen. Jag fick en tanke att jag skulle sälja min mac men insåg sen att det vore som att sälja min själ om jag gick tillbaka till PC nu. oh well.
Rubriken.. Jag tror att jag ska tatuera in den.
Den är liksom kärleksfull men man kan även relatera den till vänner. Så. Ja. Den.
Har inte bestämt plats eller typsnitt. det ska vara precis såhär:

Ever thine. Ever mine. Ever ours.

Jag har tänkt mycket den senaste tiden, efter att vi kom hem från kryssningen, har blivit lite tokigt i huvet och i hjärtat, fast egentligen så är det inget problem. jag är bara jobbig mot mig själv liksom, när jag tynger ner mig. Fast å andra sidan så har jag varit så himla glad så himla länge nu, så sånt här behövs väl kankse också.
Det kommer så himla mycket tjat från olika håll på samma sak som jag tänker på så det försvinner liksom inte heller. Fast jag vet att ni menar väl. Eller att ni skojar.

ljusglimten just nu är vännerna och familjen. och musiken.
I helgen är jag ensam hemma eftersom mamma och pappa är i småland och hälsar på Eva, hundarna är hemma och igår var emelie, sofie och natta här. Idag kommer sofie och natta igen, det blir mys. Typ som igår, när vi.. helt utan måsten, lagade mat, åkte och köpte godis, gick ut med hundarna, drack té och däckade i soffan till snabba cash.
Det är så det ska vara!

Jag öppnade förresten på jobbet igår också. För första gången! :) Det gick hur bra som hellst. Besiktigade bilen gjrode jag också, utan problem, härligt!

nu ska jag låta er ägna er åt något annat så ska jag tända upp lite i huset innan mina vänner kommer.
puss.



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0