bloggeliblogg

ahmen tja.
det var ett tag sen jag skrev, igen. jag som skulle ta tag i det här nu!
eh.. Och jag kan ju säga att det inte kommer hända inom dom närmsta månaderna heller så.. titta in lite då och då, har du tur har jag väl skrivit något. kanske.
Jag har fått heltid på Pelikanen i väsby tills 15 mars, efter det ska jag och sofie ta en sista minuten resa nån stans där det är varmt och efter det.. kanske plugg igen. förutsatt att jag hinner lösa av mina tentor innan dess.
mycket har hänt sen sist, jag var ju lite arg då när jag skrev. Jag är fortfarande arg, kanske inte lika rykande men det här kommer alltid göra ont, och jag kommer aldrig vilja vara personens vän igen. så, så är det med det.
kärleken är sval igen, jag orkar inte bry mig om den. Känns som att, kommer det så kommer det, jag har ingen brådska. Jag lever livet nu så får vi se vart det tar mig liksom.

Det har blivit vår igen. Jag ÄLSKART! imorgon blir en riktig heldag med tjejerna inne i stan med start halv elva, vi åker in, käkar lunch och en dricker öl/cider, shoppar lite kläder (?) och sen ska vi hem till mig o grilla med några fler människor, mera dricka där och efter det ska vi till Märsta och det kära KC.
ser såå mycket fram emot det, tror det kommer bli en lång men urmysig dag.

Enya var här idag, hon är så tokig! Hon har lärt sig att stå själv utan stöd jättebra och är väldigt stadig tycker jag. Emelie tyckte också om att mysa lite tror jag.
Det är helt sjukt egentligen hur mycket man som umgänges krets går från noll till att alla vill ha en bulle i ugnen, fast egentligen vill man inte ha bullen färdigbakad någon gång inom den närmsta tiden utan man vill bara.. ha en. Eller jag vet inte hur jag ska förklara det, en kille som läser det här skulle säkert tycka att jag är dum i huvet. Men då får den personen tycka det.

Dagen innan valborg, nästa fredag, ska jag tatuera mig.

Ever thine, Ever mine.
Ever ours.

Jag läääängtaaaarrrr!!!!!!!
är lite nojig för smärtan men jag tror det kommer att gå bra. Emelies tatuering som hon gjorde för någon vecka sen som är ungefär lika stor tog typ 20 minuter att göra och sist jag tatuerade mig satt jag ju i 3,5 timme så. Beror ju självklart på hur känsligt det är på just det stället jag ska tatuera också.

ehm, jaha.. Nu tänker jag gå och lägga mig och samla krafter inför imorgon.
Vi hörs någon gång om nån vecka, eller nån dag. Vem vet?
puss!


 

röd om näsan men.. jag gillar det.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0