tröttttt

hej... jag är trött....tror att jag somnade typ vid två igår men jag minns inte om det kankse var halv tre. haha. Nicole satt uppe o pratade med Sam och jag kollade på Bones sista timmen typ. Snart är det dags för skola, Nicole har redan gått, hon ska ha debatt idag.
Det som är skönt med idag är att ja ginte ska göra ett skit annat än att lyssna liksom, rösta på debattlagen typ. AWESOME!
Efter skolan ska vi göra assignment 8 och efter det ska jag skriva uppsats. Nu SKA jag göra det också... blä.
men men 5högskolepoäng, det är bara o tänka så.. Jag som är så nojig över mina poäng, så orkar jag inte göra det enkla liksom. aja.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0