I have not got the time

hallå hej
Jag sitter nu (igen) och gör upp en budget.. och en matplanering.. och en planering över hur mycket jag kommer vara hemma i sommar.
Det är nu 21 dagar kvar för mig i västerås.. 26/5 (idag) - 31/5 är jag i västerås. Stannar hemma till 7/6 och är sen i västerås fram till dagen innan midsommar, dvs 24/6. Jag kommer att vara i Västerås 7-11/7 också och Efter det kommer jag spendera 52 dagar hemma/runt om i världen/sverige. Allt det där är inte bestämt ännu.
Som det ser ut nu så ska jag äta pyttipanna minst 5 gånger på 21 dagar.. haha.. mums. Jag som egentligen inte ALLS tycker om pyttipanna. Nu när man bor själv får man dock äta vad man har råd med och jag har insett att det nog är bra att dra ner på maten, inte andra roliga saker.

well.. back to buisness!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0