hey soul sister

hej!! Jag har en ny favorit lååååt.. har gått runt o sjungit på den här låten hela dagen typ, wihoo.
men aja, jag kom precis hem till västerås, upptäckte att jag hade tre matlådor i kylskåpet, WIHOO.. upptäckte att det har kommit löv på träden utanför fönstret, WIHOOOOOOO!!! nu är det sommar. Eller?
Egentligen är jag trött men när jag såg att det var så grönt ute blev jag pigg. eh? fast jag borde nog sova typ nu, snart. Hemtenta imorgon i litteraturen, det kommer gå bra. vi ska sitta i bibblan och göra den några stycken så om man kör fast så får man fråga någon annan, känns bra!
HEY SOUL SISTER!

jag är glad, solbränd och trött i kroppen efter att ha burit min väska från stationen hem till mig. muskler wiho!
jag var ute o sprang idag igen, med båda hundarna och det gick faktiskt bra. Tintin är lite seg, han sprang bakom hela tiden, haha :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig frääääsch sen lägga mig i sängen med min älskade kudde som jag har saknat!
SOVGOTT!

no makeup! :D


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0