hemma

hejhej
sitter hemma i min tillfälliga säng. I Rosers då alltså.
Egentligen är jag trött.. fast ändå inte.
Jag var ute o sprang idag, inte alls långt men ändå skönt att komma ut lite. Ska springa imorgon också.
Sötmamma hade sagt till pappa att hon trodde att jag skulle svälta när dom åkte hemifrån, haha :D

Förövrigt så har jag kollat på bilder från Sofia och Ahlis greklans vistelse och jag är inte lite avundsjuk. Det får mig liksom att tänka på att jag vill komma nån vart med mitt liv, inte bara gå efter vanan liksom. Visst var det en stor sak att flytta men jag är tvilling. Detta innebär att jag snabbt som attan tröttnar på saker.
I alla fall så har jag nog kommit fram till vad jag vill göra i höst (tror jag)
I första hand vill jag ju såklart komma in på det beteendevetenskapliga programmet. Gör jag inte det hoppas jag på Pedagogik 1-30. Detta kan väl ge mig en fördel om jag vill jobba med barn (dagis) lite för att senare åka till USA som au pair. I alla fall. Om jag inte kommer in på pedagogik flyttar jag väl hem. Kommer jag in där så har jag två val till våren.
Engelska 2 i England eller flytta hem, spara pengar, åka iväg, leva livet för att sen komma hem och förmodligen ha livet uppstakat för mig.

Vi får se, allt detta är svårt och inte mindre jobbigt att tänka på. Jag älskar att planera men jag hatar att vara ovetande. Just nu så planerar jag väl bara sommaren. så slipper jag bli allt för besviken sen.
PUSS



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0