halloooo

I overslept this morning, woke up like 30 minutes before school started... FUCK.
haha.. men jag hann. kom till skolan precis när läraren kom så jag blev inte ens sen. duktigphlikka.
Snart kommer Nicole då ska vi plugga. DUKTIGA ÄR VIIII.. Klara är inte lika duktig idag dock ;)
uhm.. min hjärna funkar typ bara på engelska just nu, vad hände liksom. Snart kommer jag börja prata poor svenska också. synd däär.
Myrorna är borta förresten, jag vet inte om jag skrev det här ens.
jag kom på den geniala idén att ställa ut myrdosan UTANFÖR dörren.. så att dom inte liksom.. tog sig in, för jag hittade vart dom kom ifrån, så nu är det tomt. I alla fall så har jag inte sett någon idag.

Nu ska jag fixa lite mackor!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0