wöhööw

hehe..
hej
eh.. jag sitter på bussen, för en gångs skull tog det bara 10 minuter att komma från arlanda. En process som brukar ta minst 20..
helgen har varit alldeles alldeles underbar (tänk: askungen) i fredags gjorde jag hemmagjord pizza till middag, blev proppmätt, pappa fixade popcorn (vi brukar äta.. ganska mycket..) ingen åt upp sin egen skål (ja vi har egna skålar, sa ju att vi äter mycke popcorn, det är mammas fel) och sen somnade jag gott i min tillfälliga säng.. fick massa oväntade sms och.. ja, det börjar bli en vana när jag är hemma.
lördags jobbet gick bra, vi var tre stycken, jag körde morgonpasset (har ansvar för lobby, personalmatsal och extrasängar osv) efter jobbet åkte jag hem, fick skjuts av erik och kristin som körde mammas o pappas bil, det märktes att det inte var pappa som körde, erik är mer försiktig, haha :)
hm.. emma, stefan och jonah kom, vi åt mat, kollade när jonah spelade wii och lyssnade på melodifestivalen (tittade inte), kände bäbis sparka, spelade kort höll på o somna i soffan, gick o la mig, somnade relativt fort, vaknade mitt i natten av sms förvåning igen..
idag har jag jobbat, det gick bra, jag gillar att jobba med Anne. Efter jobbet fikade jag med Noomi och Slem, det var myysigt. jag köpte en strawberry dream smoothie och en daimtårt-bit. det var gott. det var min middag, haha!

nu känner jag att min hjärna inte hänger med riktigt i vad jag skriver så jag tänkte sluta babbla nu, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0