why do you keep haunting me in my dreams?

hejhej och god morgon.. jag har sovit oroligt i natt, drömt MASSOR. Snackade ju med anna på skype igår som sa att det var St Patricks day där borta vilket fick mig att drömma om VALBORG, det var roligt men det var så sjukt jävla mycket folk överallt sen tappade alla bort varandra och det blev kaos.

Efter valborg drömmen så drömde jag att jag var hemma, i Rosers, i mitt allra första rum. Det rum som nu är kontor.
Enda skillnaden från förut var att jag hade en spis där.
Det var folk hos mig och det var mysigt, det var hemskt.

jag vill inte drömma om jag ska drömma sådär
jag vill inte sova om jag ska drömma...


Resultatet; mår piss idag.
hej och hå.

Kommentarer
Postat av: nicole

Puss pa dig snuttis

2010-03-18 @ 16:11:07
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0