the wave

hallooo.
sitter och lyssnar på pierre när han snackish i radio, iofs är det mest musik hela tiden.. vill ju höra Pierres sköna stämma likz!!!!! :) :)
positivt: musiken är bra :)

Anyway, hade ställt klockan på 9.30 idag eftersom jag har tvätt tid nu klockan tio. Vaknade, som igår, fem minuter innan klockan ringde. Har drömt allt möjligt inatt, drömde att Tobbe kom o hälsade på från småland, drömde att jag sprang runt naken i min lägenhet, drömde att jag var hemma där jag också hade massa vänner på besök och jag bråkade med pappa, jag slog honom flera gånger, puttade in honom i väggen, jag var SÅÅÅ arg och han bara skrattade.. jag drömde att Emelie var o hälsade på i Västerås, fast egentligen var det stockholm, Zdravo var här också och gav oss tips på om vi skulle köpa kläderna vi provade..
well...
slutsats: jag drömmer konstiga drömmar.

nu ska jag springa ut i tvättis, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0