studycamp @ cläry

okej, nej inte längre.
en kort brief; det spårade lite

jag fick en vacker komplimang som satte sig i mig. det sög ju..
so mni kankse förstår så var den inte så vacker, då..

anyway, det var kul, skönt och härligt att ha några study buddies. Vi åt god mat, paprika med köttfärsfyllning i, typ. Till det fick vi ris.

Sen jag kom hem har jag gjort AWL och ätit en avocado, jag älskar avocado.
jag ska nu göra klar sublist 6, är på dom sista tio orden just nu.. efter det ska jag ta en låååång, vaaarm dusch och fundera lite.

du skrämmer mig.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0