splittrad dag

hallå hallå, den här dagen har bestått av både bra och dåliga saker, mest bra but I cant help myself feeling bad for a friends sake. Jag hatar sånt här, jag vet exakt hur det är vilket gör att jag sätter in mig själv i situationen. ändå finns det inte många ord att säga som hjälper.. och jag vill alltid alltid ALLTID ha något smart att säga.
Det känns alltid som att när jag är ledsen eller så.. och får "hjälp" av en vän så mår jag alltid bättre. men det känns aldrig som att jag gör det samma för någon annan, även fast jag försöker.
Anyway, I'm with you every step of the way babe <3


hm.. jag undrar om det kan vara våren som sätter sprätt på er alla? jag FÖRSTÅR inte vad som har hänt....?
jag blir chockad varje dag, mest glad.. iofs..
nu tänker jag sova, ska skona er det rabbel om ingenitng som förmodligen skulle följa den där meningen..
imorgon står klockan på 06.00 med snooze till 06.40.
Det ska bli lite kul att jobba, eller.. det SKA BLI KUL ATT JOBBA. Nackdelen är att jag inte har jobbat på mer än en månad, man blir lite lat då.. man orkar inte gå upp så tidigt.. Hemma i Västerås har jag inget jävla tåg och ingen jävla buss att passa.. det är nog mest det jag är stressad över.
jaaaajaaaaa..
sov gott.

pussigull

Kommentarer
Postat av: nicole

Om det var mig du syftade på, så hjälper det bara av att veta att du finns där <3

2010-03-13 @ 08:34:36
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad snygg blogg du har!!!

Kolla gärna in till mig och kanske ge några tips ;D

2010-03-14 @ 17:14:54
URL: http://carolinefine.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0