myskväll

hallo hey, what's your name? I need to know, hello.. You're my mysterious boy, hallo, halloo...


eh... ja,, hehehehehehehehhe....
fett kul blogg jag har känner jag sådär på rak arm!

Ikväll blev det middag på spicy, massa snack om killar och annat skit som varit förr, vädra känslor är braaaaa :)
Vi tittde på solsidan, åt popcorn, kollade på the butterfly effect 2, som absolut inte slår 1an.. och nu ska jag SOVA.
Det är fredag och klockan är 1 minut i 12 och jag ska sova. Jag är helt jävla slut, plus att jag ska till linda redan klockan 12 imorgon, NUUUU KÖÖÖR VIIII.. hehe... kommer behöva hela resväskan med mig typ!

så natti natti for fuck sake och ha så kul alla ni andra ikväll :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0