kom precis ihåg..

.. att jag har en blogg.
Det är inte vanligt att jag glömmer bort den men nu kom jag på mig själv. hihi..
eh aja.
jag sitter här och väntar på Nicole. Jag har hyrt tre filmer, upp, I know who killed me och the ugly truth :)
Senare kommer även Klara men hon skulle träna till 20.15 ungefär så :)

Det är snöstorm i Västerås. Jag har handlat på coop, gått i snöstorm, värmt mig i en varm dusch, hyrt film, vandrat ner till ica i snöstorm och nu sitter jag här, inte lika kall denna gång dock.
Jag borde nog dammsuga upp alla popcorn som ligger på mitt golv sen i torsdags..

Well. Förstår att ni vill veta ALLT om min helg nu!
Torsdagen.. var.. grym. Det är allt jag kan säga,
träffade en kille på pluto från märsta, jag kände igen honom men visste inte vem han var. Han visste däremot vem JAG var och vem jag var tillsammans med I SEXAN....?
eeeh...
Jag fick ett brännsår på hakan......?

Fredag - orkade mig knappt upp, bakis av tequilan jag drack kvällen innan.. tvingade mig själv till bussen och åkte hem. Fick måillasvallningar (säger man inte så.. typ när man svettas hela tiden.. när man är gammal?.. fast svett då, alltså) kom till arlanda, åt en lilla menyn på donken, väntade på mamsen, åkte hem, PLUGGADE, åkte till stan, kom på att jag hade glömt ipoden i västerås, gick på hard rock café med amanda, lovisa och lovisas vänner (JUST JÄVLAR!!!) -eh, kom på att jag inte har betalt lovisa för maten ännu..
det var roligt, mysigt att träffa amanda men inte lika roligt som det kunde ha varit om jag hade känt alla som var där. nåja, nu är det ju så att man får göra det bästa av situationen.

Lördag - tog mig upp, man blir väckt av en söt vit/gul hund på mornarna hemma, hon kommer o nosar o puttar på en....... anyway, gjorde inte så mycket, tittade på OS typ, sen kom Lasse med familj och jag pratade lite och åt bastukorv (<3) en timme efter att de hade kommit åkte jag till Väsby där Zdravo hade födelsedags middag samt fika, jag hade bestämt mig för att inte gå ut ca 4 gånger innan jag bestämde mig för att.. gå ut.. haha
Vi tog oss till KC med bil, gryyymt skönt. Det var inga folk, vi väntade en timme.. fortfarande inga folk.
Gick till Nattas lägenhet som hon hyr i två månader av en afrikansk kvinna, det syntes att det bodde en afrikan där.....
Det luktade kebab i deras lgh....?
Drog hem med sista tåget (SKÖÖÖNT) la mig i sängen och halvsov när jag fick det oväntade smset.... Fortfarande chockad.

Söndag
- vaknade, åt frukost, stefan och jonah kom, åt lunch, åt semlor, kollade på OS, somnade i soffan, blev väckt, åt mat, fördrev tiden, fick skjuts av mamma till arlanda där det stod massa poliser utanför "mamma, det måste ha hänt något!!" när jag kom in insåg jag att det var typ greeting för alla OS deltagare, åkte buss till västerås. Åter igen arg över att jag hade glömt ipoden hemma i västerås.. kom hem, dog av trötthet, nästan.. men det är inte så intressant o höra att jag satt i soffan och tittade på tv resten av kvällen. nu fick ni de ändå. nåja..

Det var min (mycket intressanta) helg!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0