gymmet

hallå!
har varit på gymmet igen, körde samma som igår men ungefär 20 minuter med backe den här gången, sprang ungefär 6 minuter allt som allt, varav 4 i backe :)

Träffade även Ida när jag var klar, vi bestämde att vi skulle träna tillsammans nästa vecka :) Mycket roligare att träna två.
Om ungefär en månad går mitt gymkort ut också så jag måste köra håååååårt nu!
nackdel: antingen så är jag överkänslig (det vore inte en överaskning då jag varit det i större delen av mitt liv) eller så håller mitt knä på att pajja igen.

det här gör mig arg så nu ska jag gå o smörja in det sen ska jag sticka iväg till cläry alldeles strax efter det, tar med mig datorn så kankse bloggar igen,


HAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA... eeeeh.... jag såg just en italienare utanför mitt fönster, clääääryyy?????!!!

(det är okej om ni inte förstår det roliga i det där..)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0