favorit i repris?

alltså HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....
min älskade älskade mamma..
i somras innan Stefan och Emmas bröllop när pappa hade klippt klart håret på 3 mm'rs rakgrejen så skulle mamma hjälpa till att finputsa kanterna med 1 mm'rs istället.. vad gör hon? jo hon tar rakapparaten, drar ett sträck RAKT UPP I HUVET.... väldigt fint. Detta resulterade i att pappa fick raka hela huvet på 1 mm. hahahaha..
nu har pappa rakat håret igen, och åter igen med 3 mm. Nu frågade han mig om jag ville finputsa varpå jag svarade: nej då kommer det bli som i somras!
så mamma fick hjälpa till.
VAD GÖR HON?
JO HON TAR RAKAPPARATEN, DRAR ETT STRÄCK RAKT UPP I HUVET
hahahahahhhahaha... denna gång dock ca 2 cm så det syns inte, älskade älskade mamma :) <3

En annan lite charmig sak som har hänt är att jag kom hem, gick in i "mitt" rum och ser att sängen är helt... hm.. obäddad. jag funderar snabbt på vad som kan ha hänt där innan jag inser att det är bella som har lekt livet. När jag sätter mig i sängen så ser jag även en gummi bit ligga där.. lite senare ser jag en till och förstår genast vad som har förse(i?)gått här.. skoätar tävling nämligen. Eller tävling och tävling.. Bella har nog tävlat med sig själv isf.
hon är söt. hihi..

Nu sitter mamma och pappa i bastun och jag väntar på att jag ska fixa i ordning lite mat, hemmagjord pizza blir det idag med master kocken MOA... mig/jag.. alltså..

men pussigull!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0