sova ut

hallå!
jag ställde klockan på 7 i morse och var fortfarande trött, snoozade tills 07.40 och gick upp o duschade. Nu sitter jag här. Igår somnade jag runt 20.00, sååå skööönt. ag ville somna redan vid halv sex men då hade jag vaknat mitt i natten och aldrig kunnat somna om. Det gjorde jag iofs nu, jag vaknade vid två och var helpigg. men icke. jag somnade om ganska snabbt igen.
Anyway. Idag är det halka, jag är inte nervös. Jag kommer nog bli det under dagen men jag har faktiskt en dubbel körlektion innan som jag måste koncentrera mig rejält på.
Jag har feber. I know it, kroppen blir sådär öm.. Inte n bra tidpunkt att bli sjuk, jävla pollen. Jag ska knarka  tabletter så blir det bra.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0