onsdag

hej
asså... idag har varit konstig.
och utsäkta om jag inte kan stava, min hjärna funkar inte riktigt ordentligt.
jag... har ångest. Det är inget nytt. Den blir värre när någon annan i min närhet gör något med sitt liv. Den blir värre när jag har bestämt mig för en sak, men när jag sen söker råd och inser att det kankse inte var ett sånt bra val, och ångrar mig igen. Den blir värre när jag ser på bilder. Den blir värre när jag hör historier. Den blir värre när jag tänker på framtiden.
Det är framtiden jag är rädd för. Det är framtiden som ligger där, helt öppet. Den bara väntar på mig. Problemet är att jag inte riktigt vet vilken väg det är dit. Jag trodde att jag visste. Så sket det sig. så trodde jag att jag visste igen. Men det sket sig. Och nu då.. skiter det sig? eller inte?
JAG HATAR ATT VÄNTA. och nu ska jag vänta i 1,5 månad. Jag orkar inte.. Det kommer gå snabbt. Men jag orkar inte..

Det känns som att det har blviit två deprimerande kvällsinlägg. Förvänta dig dock många mer sådana inom den här 1,5 månaden, om du läser min blogg. Det kommer bli värre längre fram. Det här är bara förspelet.

Jag ska nu titta på bones och tänka på overklighet tills jag somnar.
puss.

HA SÅ KUL I FRANKRIKE KÄRA VÄNNER.

Kommentarer
Postat av: zDRAVO

TACK MIN KÄRA VÄN!

2010-06-07 @ 23:35:14

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0