ni kööör vi (jag)

hejhejhej
jag orkade verkligen inte ta mig upp ur sängen idag. Snoozade en timme (Jag känner mig själv ganska bra som ställer klockan en timme innan jag skulle gå upp) och tvingade mig sedan att öppna ögonen. Idag är det körlektion 6&7 som står på schemat. Efter det tänkte jag placera mig vid en av datorerna på körskolan och plugga teori i nån timme eller fem. Jag ska dock gå hem och äta lite lunch mellan körlektionen och plugget. tänkte det kunde behövas lite energi liksom.
Egentligen tänkte jag bara visa min nya ..dress? tunika? som jag fick av söta sofie i födelsedagspresent. Jag har på mig den idag!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0