mardrömmar

jag vaknade och hyperventilerade.. I slutet av drömmen förstod jag att jag drömde.. jag var ju inte ens hemma, jag skulle ju inte ens jobba, så jag bröt mig själv ut ur drömmen, skrev en facebookstatus och somnade om,


Asså.. fyfan. Jag drömde att Sofie och Emelie var med mig på jobbet, pratade med mig samtidigt som jag jobbade men.. JAG JOBBADE. Jag förstår inte vad jag gjorde för jag var i linnerummet på 4:1 och packade upp varor typ (något som jag inte brukar göra i vanliga fall). Sofie satt nästan upp i taket, på en av hyllorna, hur hon kom upp dit vet jag inte. Emelie var nere med mig och hjälpte mig till och med tror jag. Inrusande kommer Erja, min chef. Hon säger att man inte får ha någon annan än dom som jobbar där, att det är sekretess-belagt. Jag panikade och sa "ja okej, det kommer inte hända igen, men det händer väl inget nu? jag får inget straff?"
Då börjar hon tjata om 6-8 månaders avstängning och jag får panik när jag inser att jag aldrig kommer ha råd med hyran om jag inte får jobba på så länge, måste jag säga upp mig nu? leta nytt jobb? nu kommer jag ju aldrig få en referens på det här stället..
jag säger hela tiden "men.." och försöker stoppa Erja från att konfirmera att jag var avstängd, då blir hon arg och säger "Nej sluta, håll käften! Jag är inte Erja när jag är arg, jag är Leif!"
för det första, whats up with that? I min dröm tänkte jag nog att en man blir argare än en kvinna, att en man vid namn Leif är läskigare än den läppstifts-högklacks chef jag redan har. I alla fall så vaknade jag precis efter det. Pressade mig ut från mardrömmen.
Jag skrev som sagt en facebook status och somnade sedan om.
Då började det en ny mardröm, jag kommer inte alls ihåg hur den började men min familj skulle i alla fall bli mördad. Tror det var så att vi skulle mörda ngn annan, en man, men inte hade lyckats.. så nu skulle han hämnas på oss.
Vi gömde oss i Erik och Kristins nya hus (som var helt lila.. dom skulle ha bröllopsmottagningen där) vi gömde oss i skåp och hyllor (?) och sen insåg vi att mannen kom. Han skulle mörda oss nu.
Jag vaknar av att han ströp mig. Åter igen hyperventilerande.

nu har jag ont i huvet....



DRÖMTYDNING:
Att vara strypt i en dröm kan bero på svårigheter att andas, känslor av att inte kunna uttrycka lätt eller säga vad du verkligen känner. viss relation situationer lämna människor känner att livet håller på att kvävs av dem.

En abstrakt form, mönster eller färg på din dröm, troligtvis refererar till känslor du möter som är svåra att definiera, eller ens erkänna. Det är därför viktigt att definiera dem oavsett känslor eller reaktioner de producerar i drömmen.

Oftast detta uttrycker känslor av ilska du kan ha hållit tillbaka under vakna. Men det kan också, som en krigsskådeplats i en dröm, peka på ett område av motstridiga känslor och intressen. Ibland en kamp kan uttrycka känslor inte så mycket av aggression, utan om kamp för vad som är rätt för dig, en kamp för din "plats", en kamp mot uppmanar i dig själv, eller påverkan från andra människor. Detta kan vara en kamp för självständighet.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0