long time no see!

hej på er igen
det känns som att det var igår jag skrev.. men det var det ju faktiskt inte.
I alla fall så gick jag till nicole i söndags, åt gooooood mat och blev sjungd för, puss på nicoles familj + sabina! vi hoppade studsmatta.. fast jag var så rädd hela tiden så jag hoppade kanske 30 cm som högst. Sen pluggade jag och nicole lite och jag tror faktiskt att tentan kan ha gått helt okej, om inte ett G men i alla fall nästan.

Igår åkte jag hem, här väntade mamma, pappa, stefan, jonah och emma. Det blev sjukt god mat här också och sen fika! Jag fick en tårta som det stod "20 ÅR" på med chokladsås. Jag fick pengar i present, menat till körkortet, som jag redan har betaaaalt. Lite bra kanske. och nu är jag rik igen, jag slipper oroa mig över hyran i höst och det känns bra.

Idag vaknade jag halv nio och trodde att jag hade sovit bort hela dagen eftersom det var så ljust. Men nej, så jag sov lite till. Tio gick jag upp och åt frukost, la mig i solen en stund. Sen kom molnen. Nu har jg precis ätit lunch och så är det väl dags för plugget nu. Fysik. Oturligt nog så känndes det helt okej att öppna boken MEN när jag hade läst 3 sidor så insåg jag hur mycket jag kommer behöva göra varje dag. hur ska jag kunna lära mig så mycket?
Nåja.. Jag får väl försöka i alla fall.
Idag ska jag läsa kapitel 2+3+4
imorgon 5+6
onsdag 7+8
torsdag 9+10
lördag 11+12
och sen blir det repetition resten av dagarna innan tentan som är på onsdag nästa vecka.
Nåja, dags för plugg igen. Puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0