jobb-igt

eh.. jag blir rädd för att sova ibland. för att drömma. grejen är att när jag drömmer så är mina känslor alltid så jävla äkta, drömmer jag att jag är arg så vaknar jag pissed off. Drömmer jag att jag är ledsen vaknar jag och gråter.
Och drömmer jag att jag är kär, då är jag kär när jag vaknar.
Problemet med det sista är att jag egentligen inte är det, kär alltså. vilket gör det hela väldigt jobbigt. Jag har hela tiden, eller.. ända sen ..well.. väldigt länge sen i alla fall.. så har jag alltid haft någon i mitt hjärta. Besvarat eller obesvarat men det har varit där. och det har liksom.. fyllt sitt utrymme. Nu är det tomt. Och läskigt. och jag försöker att inte tänka på det. Men så kommer det en sån här dröm som jag drömde i natt. Och så känns det. Så jävla tomt. Så jävla eko-tomt. Och det gör så ont.

Kommentarer
Postat av: nicole

<3

2010-06-02 @ 01:31:39
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0