ilska vs kärlek

hej hej
jag kom precis hem från märsta, har firat tjockis-emma :) Det var mysigt -men kallt!!!!
och jag är så arg..
så där jävla arg som man bara kan bli på sina föräldrar och syskon (nu har jag ju nästan aldrig bråkat med mina syskon men ändå) jag ORKAR inte. Jag mindes plötsligt varför i all vääärldens dar jag flyttade hemifrån.
INTE ETT SKIT SOM MAN GÖR RÄCKER TILL OCH DET BLIR ÄNDÅ BARA KLAGOMÅL PÅ ATT MAN ANTINGEN GJORT FEL ELLER INTE TILLRÄCKLIGT MYCKET. Jag orkar inte. Egentligen vill jag bara åka hem imorgon, till västerås. Men jag har varken råd eller tid. Eller jo. .tid har jag. Men jag ska inte göra tentan, vilket betyder att jag ska stanna här o köra bil.
Jag vill inte ens det. Jag vill inget. Jag orkar inte det här.
Norge är jääääävligt lockande just nu.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0