blandade känslor

hej på deeeeej
ja orkante
jag har jobbat idag. Erja ringde i morse vid tio tiden och frågade om jag kunde jobba kvällspasset i alla fall idag och imorgon, ja visst. "Så får du lite extra kosing också" asså, haha. Med hennes finska dialekt sa hon det. gylligt.
Anyway. Jag jobbade. Det gick bra. Slutade 7, åkte hem, åt mat.. färgade håret. Nu är jag nöjd och nu är de bara silverschampo och slingor som fattas till den perfekta frillan. YÄH.
och nu. Jag sitter och tittar runt, först kollade jag ang. min hyra, lite budget.. 17 fucking jävla tusen måste jag betala i hyra om jag säger upp skiten :'/ asså.. det är helt sjukt när man räknar ut hur mycket man betalar i hyra, ja visst.. 4315 kronor i månaden är väl mycket men när man lägger ihop 4 månader som jag har gjort nu... vafan 17 tusen.. va kunde jag inte gjort för dom pengarna liksom!?!?!?!?!??!!? :'(
aja, annars så är jag arg på MDH också. Det var en extra lektion för linguistics som jag behövde för o få min jävla attendence credit MEN DET STOG INTE PÅ BLACKBOARD NÄR DEN JÄVLA SEMINAREN VA så nu har jag missat det............................................................................................................................................
orka
jag e väl lite tjurig men "det är väl du alltid" -stämmer det? ush vilken hemsk människa jag måste vara!
nu ska jag begrava mina sorger till Dear John!
Jag är egentligen ganska glad.. om man bortser från min stress.
puss

här är håret, jag ser ut som en tattare men de skiter ja iiii


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0