oops!

jag tror bestämt att jag har glömt bort att jag har en blogg att skriva i. nåväl.. jag ska inte uppdatera er så mycket just nu, jag MÅSTE plugga. jag suger. idag har jag i alla fall skrivit ut massor med papper, säkert 50 sidor... snark. Så nu ska jag läsa det, grammatik typ. Och den gulliga "Grammar for dummies" som Mia gjorde till oss, TACK. hehe..
det känns som att det är gott om tid kvar till tentorna fast det egentligen bara är 19 och 20 dagar kvar OH SHIT.. och då jobbar jag typ hälften av dessa dagar... blä.
idag ska jag till grönan med några fina vapendragare, sofie jobbar där så vi är fett me VIP nu


...eller?

i alla fall så ser jag ut såhär, värsta snyggingen!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0