waaah

vad har hänt med blogg.se? hela skiten är ju annorlunda?! störigt.
aja..

jag blev väckt för en halvtimme sen av min älsklings väckarklocka.. Det är bra att vakna nu, det behövs. Jag ska inte ligga o sova till ett varje dag det är bara onödigt. Men samtidigt om jag ställer klockan själv har jag ingenting att gå upp för, förutom veckarklockan. Nu har jag ett samtal att föra vidare.. haha.
Morgonens samtalsämne var bebiskläder, rosa, blått eller vad som hellst.
När du ser en "rosa" bebis, antar du att det är en tjej då?
-troligtvis.

Anyway. Idag ska jag inte göra så mycket alls. Se om det finns något att göra till föreläsningen imorgon.. troligtvis inte såg jag nu eftersom det är LiC - elective, där man väljer mellan translation (eskilstuna) och words in context (västerås) där jag  SJÄLVKLART väljer västerås lektionen, haha :p
Nu ska jag i alla fall fixa något att äta, 2 timmar innan träning! :)
Ska nog fixa köttbullar & pasta.. har inte gjort något med dom fast jag tog upp dom typ i tisdags eller nått. Bra där...

Halv två ska jag springa ner på gymmet, cykla och lite ben hade jag nog tänkt mig idag.. Får se hur det blir när jag väl är där.
Jag ska prova en av cyklarna som ser mer ut som en säng, haha.. Man ligger ner o cyklar i princip.. Vad ska de va bra för?
Om den är ledig ska jag iafl testa. :)

Efter gymmet blir det väl hem, laga mat, glo på tv, sitta vid datorn och sen sova :p
We'll see!
puss

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: ja visst var den :)



vart gymmar du?

2010-01-28 @ 11:59:29
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0