Tom Kha Gai

hallå!
ska äta världens jävla godaste soppa! MUMS.
thailand - flashback.
Tom Kha Gai heter den, kokosmjölk, vatten, tom kha mix, kyckling, tomat & svamp ska det vara i. Jag har även minimajs och bambuskott.. haha :D
Till det äter man ris. MUMS... kan inte förklara hur gott det är ens.. eller.. ja, jag har ju inte gjort det själv ännu men hoppas att de e gott:D
Seminariumet idag gick bra. Men jag undrar.. vad är skillnad mellan föreläsning och seminarium?
Anyway. Jag hade inte läst boken. Har inte fått böckerna ännu ens. Dom vissa av dom är påväg, skickades idag.
Jag är ändå helt slut i huvet av allt överanalyserande. Jag tänker läsa texterna ändå som vi skulle läst till idag. Tror det kan vara nyttigt.
Snart ska jag träna handboll! Det ska bli såå kul! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0