pruttfolk!

jag förstår mig verkligen inte på vissa människor.. Som ljuger för att typ... imponera på andra?
eller ljuger.. dom överdriver sanningen.
Jag bryr mig inte om en människa har mycket pengar/äger många materiella saker, jag bryr mig om en människa är trevlig mot mig, behandlar mig bra.. och då spelar det ingen roll om du har den nyaste mobilen, den finaste inredningen, dom rikaste kompisarna eller får alla filmer/etc innan alla andra.
jag bryr mig inte

Det är bara jobbigt att inte veta om det personen säger är sanning eller inte när det väl är sanning. Hur ska man kunna lita på en som man vet ljuger hela tiden?

Och hur ska man lita på någon som kommer med undanflykter hela tiden?
förklarar bort sig eller kommer på andra saker i sista stund?

jag orkar bara inte..

nu ska jag äta upp min sista avocado och lyssna på Melissa Horn
.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0