planer

hallå
jag vaknade idag, kollade facebook på mobilen och började smida planer.
Jag vet exakt vad jag vill göra och jag vet till och med när (nu pratar vi livsplaner alltså)
Jag tänker inte skriva något här förns om typ.. ett år.. Eftersom jag hatar att skriva om saker som sedan inte blir av, när det gäller stora saker.
Mina första planer nu i höst är i alla fall (som jag redan sagt tidigare) att flytta hem. Jag kommer nog flytta hem, hem i alla falll. Försöka hitta en lägenhet som är billig? vet inte om det är värt det. Anyway, skaffa ett jobb, jobba aset av mig och sen förverkliga en av mina många drömmar. Låt oss säga att jag kommer ha nytta av min Engelska.


på tal om Engelskan så träffade jag en av mina klasskompisar igår hos josse. Världen är bra liten!

Kommentarer
Postat av: nicole

Sv: Klart jag spelar handboll! Rudbeckshallen tisdag 20-21. Det är en provträning och om man vill fortsätta får man betala typ 300:- tror jag det var. Jag antar att det är mixade lag också. Så man kommer väl dö, men det är okej, haha!

2010-01-23 @ 12:19:13
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0