LiC - Language in Context

hallå!
sitter här o har kommit hem från skolan för en halvtimme sen ungefär.
På schemat idag är

skola - check
mat - check
städa - check
träna - check
diska - check

Sofie tyckte det verkade som en tråkig dag.. jag ser det som en helt okej dag.. faktiskt (!?) Jag är sysselsatt hela tiden vilket betyder att jag inte kommer vara utttråkad.
Jag måste diska för det har jag inte gjort på en vecka (JAG VET; EEEEU...) Jag skyller på att jag var sjuk, ja det gör jag.
Jag måste städa för att Linda kommer hit imorgon innan jag börjar skolan, kan ju inte se ut som att det bor ngn här då ;)
Träna ska jag göra för det har jag inte gjort sen innan jul! (FY PÅ MIG)
skola och mat behöver väl ingen förklaring tror jag?

Skolan idag gick bra, vi lyssnade lite på vad som skulle hända ang. kursen och hur poängen var uppdelade, LiC har 15 hp.
De sista 45 minuterna skrev vi en Essay, typ.. Vi brainstormade och skrev ett first draft, läste upp det, skrev ett second draft och sen va vi klara.
Det var väl en övning på hur man ska skriva sen när det kommer till de riktiga uppsatserna.

nu ska jag äta.
pussigull!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0