I've got a feeling

hej!
nu har jag precis diskat klart. diskade snabbt så det tog bara 40 minuter! haha!
dessutom krossade jag mitt första glas. skulle slå ut med armen för att gröa gud vet vad.. då jag slog till ett glas som stog på kanten av bänken.. fick ringa erik och kristin o fråga om det var okej att dammsuga upp det. tänkte att dammsugaren kanske går sönder (JA AMANDA, JAG ÄR PUCKAD IGEN) men jag hade iafl lite rätt. påsen kan gå sönder.

Ikväll kommer johan hit, inte johan i västerås utan johan i märsta och inte johan mitt ex utan johan jag träffade i sommras. haha. Varför heter alla johan?

anyway, jag är typ stressad och borde duscha. det blev helt plötsligt mycket att göra så..
VI HÖRS IMORGON.. eller om jag hinner en gång till innan han kommer.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0