handboll = kärlek

wöhöööw..
hemma!
det gick jättebra.. eller.. ja.. asså det var ju folk med som aldrig hade spelat handboll förut..
Det var pass 3 meter framför kroppen, 2 meter under eller 5 meter över. haha nej nu överdrev jag ju lite. men, ni som har spelat vet hur det är när det kommer nya, som inte kan något.
Jag kunde inte heller så mycket. Kände mig kass, jättedålig.. Min handled behöver tränas upp, jag måste sluta knäcka den.. min kondis behöver tränas upp, så jag kan kontra, hihi :)
Vi var 8 pers idag, och i snitt förra terminen hade de haft 6,5 personer varje gång. dock hade träningarna legat på fredagseftermiddagar då.. och om det hände nått på kåren kommer ju ingen på träningarna. Jag hoppas iafl på många deltagare, idag hade vi massor med innebandyspelare, som trodde att innebandyn började 8.
Nu ska jag ta mitt svettiga arsle o gå in i duschen.
puss!
Ta mig mycket seriöst på bilden :)





Kommentarer
Postat av: Sarah.

HAHAH men hur gammal är inte den t-shirten?! :D åååh undra om kag har kvar min, fast den var mycket finare - grå ;)

2010-01-26 @ 22:16:45
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0