bulletproof - dagens motto.. typ

hej på er
jag kom precis hem från en helmysig kväll med västerås brudar!!!
Det blev dricka, singstar (utan färg), twister (träääningsvärk, någon?) och bara allmänt härligt sällskap.
skönt att kvällen slutade lagom tidigt, jag ska orka med en POKERKVÄLL (!) imorgon, haha :D
Med linda och diverse killar (?)

..jag känner att (inom parantes) är kvällens grej här.

på slutet satt vi och blev mer seriösa
det är skönt att prata ibland, folk som inte vet något om mig egentligen.. får veta sånt som.... hm.. jag inte säger.. annars. Man behöver inte bry sig, dom kan inte säga till någon olämlig eller liknande.
det är bra att höra från andra.. hur man ... hm.. utger sig själv.
jag vet att jag tänker fel, jag vet att jag absolut inte ska fokusera på allt det där utan istället det som kommer
men hur fan GÖR man då?
jag behöver folk runt mig som kan smälla till mig på käften, säga till mig (även när jag ger bortförklaringar) att jag faktiskt har FEL.

jag behöver folk som märker att mina bortförklaringar egentligen betyder
"ja men jag menar ju så fast det behöver ni ju inte tolka på det här sättet, tolka det såhär så är jag fortfarande cool"

haha.. nej men .. typ.. så...


nu ska jag däcka i sängen. Ladda mitt pokerface.
om jag nu har något (STEFAN?)
puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0