blackboard

hallå
sitter o glor på blackboard. Bad Diane att kasta in mig på engelskans blackboard sida.. det är ungefär som ett informationsställe för allt man behöver veta om kursen, lärarna kan lägga ut gamla tentor, svar på tentor, tentor genom internet.. osv :)
Kommer använda det MYCKET mer nu under engelska terminen, känns som att det kommer information hela tiden där.. synd att inte alla har fått sin mail ännu bara.
Har inte fått tag i gruppen ja skulle varit med i morse men jag pratade med några tjejer utanför testet, de hade typ svarat på frågor om USA-s valsystem.. men det var svårt om man inte visste något egentligen..
verkar inte som att jag blir avrättad för att jag har missat det heller.
Imorgon ska jag försöka ta mig upp. Blir det inte sämre måste jag orka.. med en ibumetin iafl.
nu ska jag tillbaka till soffan.. ville bara kyla av mig lite.

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0