-

jag vill
trycka på delete, ångra, esc... börja om på nytt..
och det är väl det nya år är till för?
satt och tänkte det på bussen till västerås.. att man alltid säger att det nya året är en start på något nytt.. men det blir aldrig det, alltså.. hur lätt är det att stänga av känslor/beroenden/whatever på en jävla dag?
från 23.59 till 00.01.. ska du vara botad?
vad är det för jävla skitsnack?

inte fan går det för mig i alla fall.
så. nu ska vi inte vara negativa, men jag sa ju att det var en tanke dag.
let me be.
så.. orkar du inte läsa om allt det här? sluta då.
kommer väl ett till inlägg senare.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0