-

hej.
gårdagen var.... full. haha. vodka är aldrig bra om man vill komma ihåg kvällen ..
Det blev iafl en gratis utgång för mig! bra med snälla människor!

idag har vi vaknat, kollat på tv och pluggat.
Oscar åkte väl vid halv fyra fyra eller nått.

Jag känner mig relativt klar med plugget men ändå så känns det som att det är så himla mycket att man inte kommer lära sig allt. Det ska ju vara färskt egetnlgien, det är lättast då.
Men jag har lärt mg saker som jag inte ens lärde migpå gymnasiet, så det lönar sig att sitta o läsa en o samma sida 20 gånger ibland.

Just nu sitter jag vid min fujitsu dator. Har packat ner Macen, vet inte varför egentligen men då har jag allt klart liksom.
och på tal om det.
Jag tänker åka hem imorgon, som planerat.
Stannar nog till söndag eller måndag, måndag morgon möjligtvis. Sen åker jag tillbaka till västerås och försöker ordna upp allt vad skola och csn-bidrag heter.
har det inte löst sig då på ännu en vecka .. ungefär.. åker jag hem till rosers igen, då på obestämd tid.
Jag har ju skickat mail till antagningen på MDH nu så allting ska lösa sig, det är bara att dom skriver in en..
hoppas på att do mringer på måndag, gör dom det så är ju allting ordnat och det är bara pengar som krånglar.. men dom kommer sen.

Aja.. nu ska jag kolla på tv och lära mig lite matteregler.
ni får ha det så bra mina KÄRA LÄSARE.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0