mask

Jag har fuskat lite med läxan till imorgon, vi ska lära oss ord. Det finns en lista med.. 30 ord ungefär?
Som vi ska sätta in i massa meningar, det blir svårare och svårare och olika böjningar på varje ord för varje gång. Jag gjorde 1a, 1b, 1c innan jag tröttnade. Nicole kom på den riktigt smarta idén att slå upp orden istället. visst är övningarna bra men just i de här så är det mest enkla ord som man redan kan så jag gick den lätta vägen. Den här gången.. Jag har faktiskt annat att göra, som att ha ansiktsmask, haha :D
Nej jag har varit produktiv och städat och nu ska jag diska :)
puss på er!
Förresten, 2012 är GRYYM. Se den!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahahha SNYGG BILD!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-05 @ 00:36:55
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0