måndag kväll

hej hej hemskt mycket hej
Jag ska testa en ny sak, ni får inte veta vad dock.

jag är trött, jättttte trött.
Till middag blir det en köttbit med ingenting till, jag har ingenting gott jag kan ha till, har bara pasta o ris hemma, nej tack säger jag till det.
öh jaha.. Den 17 februari ska jag åka på kryssning, Zdravo fyller år då :)
Det är hon, jag, erica och förmodligen Linda. :) Det ska bli roooligt! Vi hade ju sjukt kul när vi va iväg sist så hur kan det INTE bli kul den här gången?

min växt håller på o dö tror jag, den jag fick av mamma i inflyttningspresent, tycker att den bara blir torrare och torrare för varje dag. Stackars växt o hamna hos en som mig.. Kanske ska ställa den på ett ställe där den får sol iofs, nu får den ju ingen sol alls eftersom den står i ett hörn.

jag har ingen aning om vad jag ska skriva
har haft flera bra tankar hela dagen idag men såklart när man väl skriver så glömmer man bort dom
nu tänker jag lägga mig o glo på TV istället. Fast jag ska nog fixa min köttbit först. mums.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0