KLOTEN

hallåhejhej.
mamma ringde nyss och sa att resan till kloten var bokad, jag har nämligen sagt att jag vill följa med, det vill jag ju..
men jag jobbar!
så himla typiskt.
Frågade Lykke om hon kunde jobba då, annars tänker jag ringa till Erja och säga att jag har skrivit upp mig på fel helg typ..
det jobbiga är att dom håller på o krånglar så mycket när man byter tider, ni som inte har läst min blogg så länge minns inte när min jobbarkompis höll på o få sparken bara för att hon hade bytt bort några pass?
Anyway, om jag nu kommer iväg, så går jag i skolan på fredagen och sen ska dem hämta upp mig här i västerås innan vi åker. De har bokat en stuga för 8 personer.. 26-28 mars.
Jag har ju varit där förut och därför (plus en till anledning) vill jag åka igen det var så himla mysigt sist, bada i tunna o sen bada i isvak, hihi :)
Hoppas bara att jag får ledigt nu!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0