jag har alltid varit rädd för..

..maneter. Det är det äckligaste djuret som finns på jorden, slemmiga och dessutom giftiga. Vet inte om vi har några giftiga maneter just i Sverige men ändå!
Gick in på aftonbladet nyss och läste om ett dödsfall från en manet, det vorre det optimala sättet att skrämma ihjäl mig, att visa mig en sån äckelmanet... ush.
Att det dessutom inte fanns några varningar på stranden som den svenska kvinnan badade på tycker jag är konstigt. Det hade nämligen inträffat en... bränning (?) veckan innan också. Man vill ju ändå veta om det finns maneter i vattnet man badar i? Okej att de inte villförlora turister men det ger ju inte heller så JÄVLA bra rykte om någon DÖR på stranden. Eller?
:( RIP CARINA.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0