bortkommen

hallå!
nu har jag kommit hem och hunnit lugna ner mig (var jag stressad ens? nej)
helgen har bjudit på.. några överraskningar.
Oväntade sms bland annat. Nåja, vad ska man göra åt folk?
Annars har det varit trevligt, mysigt och bra!
jag orkar inte berätta just nu, får se om jag drar en summering imorgon annars får ni väl fråga om ni är nyfikna.
Ni har kanske itne ens fattat att jag har varit hemma i stockholm?
Jag fick med mig yttlerligare en resväska hem nu, haha, så nu har jag en mycket mindre - men mycket skönare att dra - resväska.

Nu tänkte jag gå och typ.. sova i soffan?
imorgon har vi LiC seminarium. Förra veckan sa våran lärare att Written paragraph draft 1 skulle vara inne imorgon men på syllabus-en står det att den inte ska vara inne förns den 9onde mars.... jag tänker alltså skita i det. Hoppas på att hon har varit virrig när det gäller de där också.

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0