blogg.se

nää.. jag kom inte på något annat.
Jag gick hem efter morgonens lektion, tittade på tv, åt tre kycklinglår.. jag är äcklad av all kyckling som ser ut som kyckling just nu. Jag har säkert sagt det förr och jag säger det igen.. Så länge jag inte VET OM vad jag äter så är det gott. Jag vill inte veta om det är en gris med ledsna ögon, en ko med mjuk päls eller en höna som har behandlats som om den levde i helvetet....
jag. vill. inte. veta.

Men jag tänker alltid så.. om det är (som nu) kyckling ben, det är äckligt. Gång efter gång konstaterar jag det och det här var den sista så ADAM, inga fler kycklingben.

Det var inte det jag skulle skriva om,
efter att jag hade ätit satt jag och glodde. Ellen började och jag var glad för att jag skulle kunna se hela programmet idag, 13.37 är klockan nu förresten, coolt. Men icke. Klockan 13 ringde jag till mdf net eller vad dom nu heter, bredbandsleverantören för studenter.
Först säger snubben att jag har virus..? På mac? Näääe...
Och sen säger han att jag ska komma dit, eftersom det var en mac .. så han kunde kolla på den.
Sagt och gjort, jag gick dit. Gick upp i tree lååånga trappor och svettades lökar. Skoja. inte. Jo..
Satt där och tittade på det fina äpplet på baksidan av min dator när snubben jobbade med den.
En DNS-port som är öppen som om jag får virus kan skicka ut saker som segar ner allas bredband, haha..
Så han tog bort det och startade upp internet igen, WIHOOO. Nej.. WÖHÖÖÖÖW!!!

nu är mitt liv räddat.
och snart kommer emelie! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: a

ja som älskar våra kycklingben :D

2010-02-20 @ 09:41:13
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0