alla andra

Hej igen :)
Alla andra skriver om alla hjärtans dag nu denna dag eftersom det är just.. alla hjärtans dag.
I vanliga fall och i vanlig ordning brukar jag vara kärleksfull och skicka ett gulligt (individuellt) sms till alla jag tycker om, för visst känner man sig omtyckt när man får ett mass-sms? nä.. inte riktigt.
Så anyway, jag orkar inte göra det i år faktiskt. har ingen feeling, om man nu kan skylla på det.
Dom jag älskar vet om att jag älskar dom, förhoppningsvis? Annars är det nog dags att säga till.

Alla hjärtans dag i all ära men jag är fan klantig, för tredje, JA TREDJE, gången den här veckan har jag missat min tvätt tid. Den är nu, började för en timme sen.. men jag orkar verkligen inte, ska jag tvätta ska jag ha mina fyra timmar annars torkar ju aldrig tvätten. Ska se om det finns någon tid imorgon eller alternativt tisdag kväll.

Andra bra saker jag gjort idag, till skillnad från tvätten, är att fixa hemsidan till Erik och Kristins bröllop. Tänker inte ge ut den här eftersom vi bara har 250 reklamfria besök, iofs att man kan fylla på det men man kan väl låta det hållas så länge som möjligt?
Förutom det så har jag bokat tågresa till & från stockholm.
15.53 åker vi från Västerås på onsdag,
Båten går 19.30 från Värtahamnen i stockholm och kommer tillbaka 18.15 på torsdagen.
20.07 åker vi från Stockholm på torsdag.
Det här kommer bli bra.
I och för sig känner jag mig inte JÄTTE taggad på att supa just nu, men å andra sidan ska jag inte dricka rödvin på båten, de är väl en jävla tur det. Jag ska aldrig mer bli full på rödvin förövrigt.

Nu ska jag.. boka en ny tvätt-tid och kanske diska?
puss och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha du är så söt gumman, jag ska hjälpa dig att hålla dig borta från rödvinet på båten ;D

2010-02-14 @ 16:49:54
URL: http://lindamem.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0