åter igen

så sitter jag i den här konstiga sitsen.
jag känner mig utelämnad från allt. det är inte heller så, egentligen, att jag har orken, eller ens tiden för den delen, att prata med alla, träffa människor hela tiden. Jag sitter här med mina böcker. Idag upptäckte jag att systemet har avanmält mig från LiC tentan. Förstår INTE varför och jag hoppas innerligt att den inte avanmäler mig på linguistics tentan också. då är jag... körd.
egentligen är det bra att jag inte gör något. Jag har varken råd, eller som nämt tidigare, tid med annat än mig själv. Jag jobbar, pluggar, jobbar, pluggar.. på helgen pluggar jag extra mycket och när jag inte gör det så vill jag sitta i soffan och titta på en film (typ barbie, som idag.. haha) om jag gör något, lämnar böckerna hemma och slutar tänka så får jag dåligt samvete, börjar tänka på det som ser ut som en ganska... säker framtid för mig nu i höst. tyvärr. pank som en dammråtta kommer jag bli om jag inte får dom här jävla 2 poängen. jag har 6,5 poäng att få nu, eftersom jag blev avskriven ena tentan. den enklaste av dom också för den delen.
ja, men.. vad ska jag skriva? ja ork int. Och jag vill inte klaga, egentligen.. Men läser man min blogg får man väl fan vara van nu.
Jag tycker alltid att alla blir missnöjda med allt jag gör o säger och jag vill fortfarande att någon ska komma och ta mig i handen och visa vilken väg jag ska gå. Jag är rädd för framtiden och trivs inte i nutiden.


så. Ett riktigt blogginlägg för första gången den här "sommaren" typ. Var så goda, hoppas att ni njöt av min pessimism. Och förlåt. Jag ska bli bättre. Men jag blir ju såhär när jag är stressad och osäker på framtiden.

xoxo, gossip girl

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0