VISST HAR NI SAKNAT MIG?!?!

hohoho, HEJ!
känns som att det var sjuuukt länge sen som jag skrev nu.. och det var det väl, en vecka?
längsta uppehållet på typ ett år ju! hihi

well well. sitter just nu på bussen in till stockholm, åkte 04.55 i morse, somnade på bussen och vaknade runt 8 igen när vi var i ludvika. Vi åkte även förbi västerås, det kändes konstigt att åka förbi utan att stanna & gå av..
det ska i alla fall bli skönt att komma hem en kortis, även om jag ska jobba. Jag har tillochmed ork i benen, dvs INTE lika mycket tränignsvärk som förra året. Detta beror nog mest på att vi inte åkte lika mycket utför i år me njag ska berätta allt det där senare, just nu tänkte jag väl bara meddela att jag lever, typ.
så.. PUSS och JAG LEVER!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0