TAGGGGAAAAAA!!!!!!!!!

hallå hej och god morgon, jag vaknade 08.58, klockan ringde 09.00. PERFEKT. Mycket skönare att vakna av sig själv istället för en väckarklocka måste jag säga, även om jag ville somna om igen så var jag ändå vaken.
I alla fall så det som ska göras nu är att packa klart allting, igår var inte alla kläder torra, sen ska jag väl äta en macka till frukost och efter det fördriva tiden tills vi åker med facebook eller nånting sånt.
Vi måste åka E18 eftersom dom stängt bron i Erikssund, det gör väl inte så mycket är kanske en mil längre eller nått.
Vi ska även stanna på Hummelsta vilket kaaanske inte är den bästa grejen för mig när jag till och med har blivit medlem på GIviktkoll och faktiskt ska nå mitt nyårslöfte. Men.. Jag börjar på måndag.. Den här veckan innehåller för mycket roligt, haha..

En annan sak, som inte alls har med idag att göra; jag har tagit två jobb pass 1-2 maj. Insåg i söndags på jobbet att dom ligger efter valborg. Det sög ju.
Fast jag har bestämt mig för att vara blöt på dagen, torr på kvällen och må bra dagen efter! SE! JAG ANVÄNDER VÄSTERÅS SPRÅK!!!! HIHIHIHIIH..

Nu ska jag klä på mig!!!! PUSSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv har jag bestämt mig för att vara riktigt våt på valborg. Drypande våt. My last weekend you know ;) då får man passa på!

2010-04-07 @ 22:44:05
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0