Ligger i min tillfälliga säng med facebo...

Ligger i min tillfälliga säng med facebook för mobilen och insåg att jag behövde skriva av mig. Egentligen orkar Jag inte skriva ett jätte långt inlägg för idag, det går liksom inte och det är jobbigt att skriva med mobilen så vi tar det på tisdag. that reminds me that i haven't told you about sälen either. Well.. jaha det var svenska här. Tänkte fortsätta skriva på engelska men det vore ju jobbigt. Okej Jag ska sluta svamla (+m?).. Idag har i alla fall varit bra. Jag kände mig ompysslad när Jag kom hem o hade ont i huvudet och mamma kliade på det. Sen sa dom åt mig att gå o lägga mig i en timme så att jag kunde sova bort det, mycket riktigt så var det helt borta sen också. :) nu ska Jag sova. Imorgon kallar jobbet 8.00. Blä. Puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0