JÄVLA HUUUND!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAH... egentligen vill jag bara gråta nu... JÄVLA HUND!!!!!
just nu HATAR jag bella så jävla mycket, JÄÄÄVLA IDIOT HUND SOM INTE KAN HÅLLA TÄNDERNA I STYR!!!! FAAAAAAN!!!!!!
Jag hade lagt min kamera, den lilla röda, på resväskan så att jag skulle veta vart den var nu när jag åker hem idag.
Nu ramlade den ner på golvet och jag skulle ta upp den, såg att den var bucklig, det kan den ju inte ha blivit av att ha ramlat 20 cm liksom, tittar närmre OCH DET ÄR BITMÄRKEN!!!!!!!!!!! JÄVLA HUUUND!!!!!!!!!!!!
Nu funkar inte skärmen men själva kameran funkar fortfarande OCH DET ÄR VÄL EN JÄVLA TUR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0