jag hostar ut mina lungor

hm. Ja, precis som rubriken säger. Jag får ont i huvet för att jag hostar så mycket, ni vet när man får blodtrycksfall efter att man har legat ner o reser sig upp snabbt? Så blir det när jag får mina host-attacker.
Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, hade något jättebra på hjärnan precis när jag loggade in men sen försvann det, ovanligt. Öh, nej.

Jo juste, Vampire diaries. Jag älskar det programmet. Jag har blivit en av dom där besatta skitungarna som älskar vampyrer. Vad är det för fel på mig?
Idag smälte jag när Stefan Salvatore sa till Elena "I love you so much" och utbrast högt: Jag vill också ha en vampyr!

Vem har jag blivit? Egentligen gillar jag inte sånna här, overkliga serier, jag är mer en CSI/Criminal Minds-chick. men nu jäklar du.
Från början ville jag inte ens läsa Twilight-serien men köpte första boken för att se "vad den jäkla hysterin var om".. look where it got me!
Jaja, det var nog det jag skulle säga.
Någon annan som har blivit förvånad över sig själv när det gället vampyr grejen?

HOTHOTHOT

bilden är lånad från cwtv.com

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0